• 47 Ronin Türkçe Dublaj Full izle
  • Snowpiercer Full izle
  • 300 – Bir İmparatorluğun Yükselişi Full izle
  • RoboCop (2014) Full izle
  • I, Frankenstein 2014 Full izle
  • Thor 2 – Karanlık Dünya Türkçe Dublaj izle
  • Uzay Oyunları – Ender’s Game Full HD izle
  • Hobbit 2 – Smaug’un Çorak Toprakları Türkçe Dublaj izle
  • Ruhlar Bölgesi 2 – Insidious: Chapter 2 Full izle
  • Açlık Oyunları 2 – Ateşi Yakalamak – The Hunger Games 2 – Türkçe Altyazılı izle
  • Riddick 2013 Türkçe Altyazılı Full izle
  • Percy Jackson 2 – Sea of Monsters 2013 – Türkçe Dublaj Full izle
  • R.I.P.D – Ölümsüz Polisler Türkçe Dublaj Tek Part izle
  • Wolverine 2013 Türkçe Dublaj izle
  • Korku Seansı Full HD Türkçe izle
  • Ölüm Makinesi Türkçe Dublaj izle
  • Nasıl Aşık Olunur Türkçe Dublaj Full HD izle
  • Turbo Altyazılı HD izle
  • Elysium: Yeni Cennet Altyazılı FULL izle
  • Dünya: Yeni Bir Başlangıç: After Earth 2013 Türkçe Altyazılı FULL HD izle

Adını Sen Koy izle

adini sen koy 310x442 Adını Sen Koy izle
Can (Ali İl), delice sevdiği Aybige (Melis Birkan) ile bir hafta sonra evlenecektir. Ama hayatının kadınını çocukluk arkadaşı Ilgaz (Cemal Toktaş)’la tanıştırdığında, garip bir şey olur: Ilgaz’ın Aybige’ye karşı tutumu, şaşılacak kadar soğuktur. En güvendiği arkadaşının bu tavrı, Can’ın nişanlısından kuşku duymaya başlamasına, Aybige’nin de huzursuz olmasına yol açar.

IMDB Puanı: 5.2
Yapım: 2009 – Türkiye
Tür: Dram, Romantik
Süre: 105 dakika
Yönetmen: Tuna Kiremitçi

Oyuncular:
Melis Birkan, Ahmet Mümtaz Taylan, Itır Esen, Cemal Toktaş, Ali İl, Gülen Karaman, Funda Şirinkal, Burhan şeşen

Senaryo: Tuna Kiremitçi
Yapımcı: Ömer Durak

 

FİLMİ İZLE

Alternatif

GD Star Rating
loading...
Adını Sen Koy izle, 6.4 out of 10 based on 60 ratings
Film Hakında Yorumlar
23 Yorum yapıldı. Siz de yorumunuz yazın!

  1. tayfun 16 Kasım 2011 - 21:03

    güzel bir film elinize sağlık

  2. sevda 21 Kasım 2011 - 23:16

    benn koydum adını aşkın sonu yalnızlık
    drama ve duygusalfilm izlemek isteyenlere tavsiyemdir

  3. aylin 15 Ocak 2012 - 3:04

    duygusal tamam ama yani bu kadar duragan ve dramatik olmasina gerek yokmus. Skci bi film

  4. nubar 07 Mart 2012 - 23:24

    cox duygulu 1 filmdi…demek ki her zaman mutlu son olmur…heyatin ozu kimi((((((

  5. mura288 12 Mart 2012 - 21:49

    güzel film…tşkk admin :) :) :)

  6. Shamil 15 Mart 2012 - 1:14

    Adını mən qoyummu? – Qəhbəlik…

  7. rümeysa 30 Mayıs 2012 - 22:41

    4. ve son partta sorun var çok merak ettim ama sonunu izleyemedim filmin:(

  8. kamuran 24 Haziran 2012 - 12:20

    guzel bi film. izlemeye deyer.

  9. Melchin 30 Haziran 2012 - 23:43

    Bence hakikaten zaman kaybi ama yine de izlemek isteyene bisey diyemem.siradan bi film. Filmi sona kadar izledim vermek istedikleri mesaj ne diye, ama hic bi mesaj alamadim belki de gerizekaliyim da ondan)))

  10. aslı 01 Temmuz 2012 - 2:27

    iğrenççç konu die bi halt yok içim çıktııı

  11. hazal 01 Temmuz 2012 - 18:38

    ya bu ne sonu hiç ummadığım seklde btti film dediğin böyle mi olr hiç boşuna izlemeyin !

  12. merve 05 Temmuz 2012 - 23:38

    yani iğrenç desem iğrenç olan filmlere hakaret olur berbattı yaaa

  13. oberlix 06 Temmuz 2012 - 21:51

    harika izlenebilir

  14. Burak 20 Temmuz 2012 - 6:15

    Gayet qüzeL bi FiLm izLemeye değer, sonu her fiLm qibi bitmemiş diye kötüleyen arkadaşlar var ama gayet duyqu yüklü bi fiLm.

  15. miray 31 Ağustos 2012 - 2:51

    sonu öyle bitmemeliyd :( birbirlerinr kavuşamadılar :(

  16. Lovekendi 09 Eylül 2012 - 21:38

    fena deil

  17. ebruu 03 Ekim 2012 - 22:48

    boss cok bos bı fılm sadece sarkısı guzel. . .

  18. sinan_ergenekon@ 19 Ekim 2012 - 15:14

    bütün yorumları okuduysan kalpsiz olanlar ortaya çıkmıştır sanırım bu filmi beğenmeyen in kalbi taştır.

  19. gamze 13 Aralık 2012 - 11:02

    duygusal ve aşık olup kavuşamayan kişiler izlemeli… katlanılması zor bir durum… konusu güzel… sonunada balarsan aslında gerçek hayatı yansıtıyor…

  20. Cengiz 05 Mart 2013 - 18:27

    ßu iğrenç Diyen ArkadaşLar Aşkın Tanımını Nasıl Yaparlar Anlamıyorum Film Süper

  21. ilyas 13 Kasım 2013 - 2:31

    sade güzel aşk filmi…….

  22. ADEM 07 Şubat 2014 - 3:08

    COK GUZEL BI FILM HERKEZE TAVSIYEEDERIM

  23. merdiye 01 Mart 2014 - 0:53

    bende cok begendım

Film Hakkındaki Yorumunuz Filme Yorum Yazın

DMCA.com