• Malefiz HD izle – Maleficent izle
  • X-MEN Geçmiş Günler Gelecek – Days Of Future Past Full izle
  • Kaptan Amerika Kış Askerleri Türkçe Dublaj izle
  • Nuh Büyük Tufan Türkçe Dublaj Full izle – Noah izle
  • Herkül Efsane Başlıyor – The Legend Of Hercules Full izle
  • Robocop Türkçe Dublaj Full izle
  • 47 Ronin Türkçe Dublaj Full izle
  • Snowpiercer Full izle
  • 300 – Bir İmparatorluğun Yükselişi Full izle
  • I, Frankenstein 2014 Full izle
  • Thor 2 – Karanlık Dünya Türkçe Dublaj izle
  • Uzay Oyunları – Ender’s Game Full HD izle
  • Hobbit 2 – Smaug’un Çorak Toprakları Türkçe Dublaj izle
  • Ruhlar Bölgesi 2 – Insidious: Chapter 2 Full izle
  • Açlık Oyunları 2 – Ateşi Yakalamak – The Hunger Games 2 – Türkçe Altyazılı izle
  • Riddick 2013 Türkçe Altyazılı Full izle
  • Percy Jackson 2 – Sea of Monsters 2013 – Türkçe Dublaj Full izle
  • R.I.P.D – Ölümsüz Polisler Türkçe Dublaj Tek Part izle
  • Wolverine 2013 Türkçe Dublaj izle
  • Korku Seansı Full HD Türkçe izle

[Rec] – Ölüm Çığlığı izle

rec 1 400x566 [Rec]   Ölüm Çığlığı izle
Genç bir TV muhabiri olan Angela ile haber kameramanı Pablo, itfaiyecileri konu edinen bir program hazırlamaktadırlar. Oldukça sıkıcı geçen program bir telefonun gelmesiyle hareketlilik kazanır. Yaşlı bir kadının geçirdiği ev kazası ile ilgili gelen bu ihbar üzerine Angela ve Pablo itfaiyecilerin peşine takılır. Kadının evine varan ekip, evin içinden korkunç çığlıklar duyarlar. Bundan sonrası hafızalardan çıkmayacak bir kabustur.

IMDB Puanı: 7.7
Yapım: 2007 ~ İspanya
Tür: Bilim Kurgu, Fantastik, Gerilim, Gizem, Korku
Yönetmen: Jaume Balagueró, Paco Plaza

Oyuncular: Manuela Velasco, Ferran Terraza, Carlos Lasarte

Senaryo: Jaume Balagueró, Luis Berdejo
Yapımcı: Julio Fernandez
Görüntü Yönetmeni: Pablo Rosso
Müzik: Oriol Tarragó
Süre: 1 saat 15 dk

FİLMİ İZLE

Filmi ALTYAZILI HD İZLE

Film Hakında Yorumlar
28 Yorum yapıldı. Siz de yorumunuz yazın!

  1. selim çekin 18 Eylül 2011 - 20:41

    abi ben bu tür filmlerin akıl sağlığı açısından hiç doğru bulmuyorum iznsana stresden başka hiç birşey yaşatmıyor.
    elimde imkan olsa bu filmleri çeviren gerek şahıs gerekse kurumlara dava açarım elimden gelenide ardıma koymam.
    merak eden olursa söyleyim fişm başından sonuna kadar izledim korktummu açık konuşmak gerekirse evet korktum çünkü film hakikaten sadece korkutmak için hazırlanmış buna endekslenmiş.
    rec tarzı filmlerin kaldırılması lazım diye düşünüyorum.

  2. isimsiz 21 Ekim 2011 - 22:18

    selimm nolduuu lan çok mu korktun :D beyler selim altına sıçmışş :D

  3. Q.R 22 Ekim 2011 - 6:42

    yahu kardesim korkduysan ne diye izliyosun bunu, hemde sonuna kadar..? birak bu tarzi sevenler izlesin.

  4. bedobaba 24 Ekim 2011 - 16:15

    la bune lan vay mk sıçtım

  5. eda 17 Kasım 2011 - 22:39

    ayyy çokk korkunç..daha 12 yaşında böyle film izledim.piskolojim bozuldu.tanrı aşkına

  6. burak 23 Kasım 2011 - 18:24

    neresi korkunc paranormal activiteyi gecemez sinifta kaldi bu filim

  7. idil 26 Kasım 2011 - 0:47

    daha fılmı ızlemedım ama emınım guzeldır we selım sen sewmeye bılırsın saygı duyarım ama dığer sewenler bırak ızlesın sonucta herkezın zewkı farklıdır

  8. gözde- seyhan 03 Aralık 2011 - 20:48

    :D ben hayatımda bu kadar komik bir film görmedim. gülmekten yarıldık neresi korku bunun :D

  9. qamze 11 Aralık 2011 - 21:45

    bence süper ötesi bi gerilim filmi…koku filmi değil pek.korku izlemek istiyosanız hosteli izleyin mükemmel bi film..bu filmin imdb puanı çok iyi.o yüzden siz berbat deseniz bile.imdb nediye soran olursada IMDB’nin açılımı: Internet Movie Database. Yani İnternet film deposu.
    çekilmeye devam eden bütün filmlerin bilgilerini saklayan internet sayfasıdır. Dünyanın farklı yerlerinden pek çok insan buradaki film deposunda izledikleri filmler hakkında fikir ve görüşlerini bildiriyorlar. Aynı zamanda da 10 üzerinden puanlama yapıyorlar.girin bakın rec kaç puan almış. o yüzden biraz mantıklı yorum yapalım lütfen ;)

  10. filimci 21 Aralık 2011 - 3:56

    paranoval buna 10 basar bole fılmmı olurr ıgrenccc otesı bısı bu yaa

  11. mardinli 31 Aralık 2011 - 1:10

    ispanya yapımı bir filme göre bence şaheser olmuş

  12. gürcan 20 Ocak 2012 - 13:33

    fılmlerı dovusturen arkadaslara selam eder ızlemeyenlere tavsıye ederım. Bu bır gurcan yorumudur…

  13. denizz 22 Ocak 2012 - 3:12

    anasını satayım 12 yasında bunu testereyi paranormal activity ve sondurak halka gibi filmleri izleyince artık dunyada korkmakdan baska birsey kalmadı bana oluyodum tek basına izleyince zaten kalp kirizi kesin :D

  14. denizz 22 Ocak 2012 - 3:13

    12 yasında bunu testereyi sondurakları halkayı paranormal activiteyi izleyince ufaktan kalp kirizi geciriyorum

  15. white 16 Şubat 2012 - 23:07

    çok saçma bi filmm vakit kaybı

  16. ecem 29 Haziran 2012 - 16:04

    Paronorma activty korkunç değil eğer o fime korkunç dyosan sen korku filmi izleme .d.d asdfg

  17. admin 22 Temmuz 2012 - 16:27

    linkler yenilendi, iyi seyirler

  18. emir 22 Temmuz 2012 - 19:25

    soluksuz izledim harika.

  19. mehmet elsin 25 Ağustos 2012 - 8:48

    8 senedir korku filmleriyle ilgileniyorum böyle saçmalık görmedim berbat

  20. gamze 12 Kasım 2012 - 15:25

    burdaki bazı yorumlarda eğlendiriyor insanı komik:) ben 3 den başladım izlemeye 3 dikkatimi çekti izledim şimdi 1.yi izliyorum değişik bir film bence izlenilir!

  21. gülizar 21 Aralık 2012 - 10:48

    bence çok güzel ben sevdim başarılı

  22. doğukan 23 Aralık 2012 - 13:48

    itfaiye yeri çok sıkıçı

  23. bulut 27 Aralık 2012 - 20:15

    muhabir kadına dublaj yapanın Alllah beleasını verecek :D o ne biçim ses oyle filmden soğuttu tr altyazılısını arıyoru şu anda.

  24. Nazlı 23 Nisan 2013 - 15:22

    bu korku film imi ?
    daha 13 yaşm var ve hiç korkmadm :D
    buna korku diyosanız iananamıyorm size :D .

  25. HALIM 17 Temmuz 2013 - 22:10

    SEYHAN BEN KOMIKLIK HIC GORMEDIM FILMI DIKKATLI IZLE

  26. HALIM 17 Temmuz 2013 - 23:54

    PARANOMAL ACTIVETEN 1000 KAT DAHA GUZEL BU FILM

  27. secil 22 Temmuz 2013 - 10:22

    basit korku filmi. çok ağır gidiyo ve diyolaglar sıkıcı,konu sıkıcı. korku gerilim sevenleri tatmin edeceğini söyleyemem.

  28. alihan 29 Temmuz 2013 - 0:11

    kardes fragmanı izlediğimde bile yutkunamadım o derece korkunç

Film Hakkındaki Yorumunuz Filme Yorum Yazın

DMCA.com